مخزن زیر پله

مخزن زیر پله ای برای جانمایی در فضای زیر راه پله طراحی و تولید شده اند. ایستا پلیمر شیرف مفتخر است که مخازن زیرپله ای 500 الی 1500 لیتر را شرکت با قیمت مناسب به فروش می رساند تا هموطنان گرامی بدون نگرانی ابت کیفیت و بهداشت مخازن زیرپله ای بتوانند اقدام به خرید نمایند.

مخزن زیر پله

 

 

موارد کاربرد مخازن زیرپله ای:

۱- ذخیره و نگهداری آب شرب

۲- ذخیره آب آتش نشانی

اهمیت ساخت مخازن زیر پله ای

ساخت مخزن آب برای زیر پله میتواند یک استراتژی خوب به ویژه برای مکان هایی است که با کمبود جا مواجه هستند. در دنیای امروز با افزایش جمعیت و افزایش ساخت و ساز ساختمان‌ها استفاده بهینه از فضاهای موجود بسیار حائز اهمیت است.

ساخت مخزن زیر پله

 

برخی از ویژگیهای مخازن زیرپله ای :

۱- نصب سریع و آسان

۲- کاملاً یکپارچه و بدون درز

۳- انتقال حرارت نسبتاً پایین

۴- قابلیت حمل و نقل آسان

۵-مقاوم در برابر اسیدها، بازها و مواد خورنده

۶- حک تاریخ تولید و مقدار حجم بر روی بدنه محصول

۷- تهیه شده از مواد اولیه کاملاً بهداشتی (  food grade )

۸-مخازن سه لایه کاملاً بهداشتی دارای لایه مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ( آنتی یو وی ) و ضد جلبک ( جهت نگهداری آب شرب)

 

  این مخازن برای جانمایی در فضای زیر راه پله طراحی و تولید شده اند. مخزن زیر پله ۱۰۰۰ لیتری به دلیل تعبیه لوله تقویت کننده داخلی همراه با شکل هندسی خاص مانع از تغییر شکل و باد کردن مخزن می شود. این امتیازات موجب گردیده این محصول نقاط ضعف متداول سایر مخازن مکعبی ( شکم دادن هنگام آبگیری) را نداشته باشد. نکته ی دیگر در خصوص مخزن ۱۰۰۰ لیتری زیر پله ابعاد مناسب آن است که با اغلب فضاهای زیر پله در مجتمع ها و ساختمان ها سازگار است.