مزایا و معایب استفاده از کارد و چنگال پلاستیکی چیست؟

کارد و چنگال پلاستیکی غالباً به عنوان گزینه ای ارزان قیمت و مناسب برای استفاده شخصی یا شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. این ظروف سبک وزن هستند ، حمل و نقل آنها آسان است و می توان آنها را به جای تمیز کردن و استفاده مجدد از بین برد. خرید و استفاده از ظروف پلاستیکی می تواند باعث ایجاد مسائل زیست محیطی ، افزایش هزینه های کلی و تأثیر منفی بر منابع طبیعی و محل های دفن زباله شود.

کارد و چنگال پلاستیکی به طور معمول توسط مشاغل خدمات غذایی و افراد برای کاهش هزینه ها استفاده می شود. ظروف پلاستیکی برای خرید ، نگهداری و نگهداری نسبتاً ارزان هستند. این امکان را برای رستوران های خارج و تحویل فراهم می کند تا گزینه کم هزینه ای را به مشتریان ارائه دهند. اغلب این مشتریان ظروف پلاستیکی را بدون استفاده از آنها بیرون می ریزند. افراد اغلب ظروف پلاستیکی را برای استفاده در منزل یا مسافرت خریداری می کنند. انداختن کارد و چنگال مستعمل در گلدان منزل یا کمپینگ راحت تر از نظافت و نگهداری آن است.

از نظر زیست محیطی ، کارد و چنگال پلاستیکی معمولاً یک گزینه گران قیمت است. موادی که این چنگال ها ، قاشق ها و چاقوها از آن ساخته می شوند معمولاً از نوع پلاستیک قابل بازیافت نیستند. اگر این ظروف از پلاستیک قابل بازیافت ساخته شده باشند ، ایستگاه های بازیافت که آنها را می پذیرند اغلب در مکان مناسبی قرار ندارند.

دور ریختن کارد و چنگال پلاستیکی به تراکم محل های دفن زباله افزوده و گاهی باعث آلودگی مجاری آب می شود. فرآورده های پایه نفتی صدها سال در محل دفن زباله های ضد هوا دوام می آورند. این مواد همچنین حاوی اجزای مضر مانند یا هستند که می توانند به مواد غذایی ، خاک و آبهای زیرزمینی زالو وارد کنند.

یکی دیگر از اشکالات زیست محیطی ظروف پلاستیکی ، منابع و نیروی زیادی است که برای ایجاد آنها لازم است. بیشتر پلاستیک از نفت تولید می شود ، یک منبع تجدید ناپذیر که برای بازیابی ، تصفیه و حمل و نقل گران است. فرآیندهای استفاده شده برای تبدیل نفت به پلاستیک های یکبار مصرف همچنین باعث ایجاد گازها و محصولات جانبی شیمیایی می شود که معمولاً برای مردم و محیط زیست مضر هستند.

در صورت نیاز به کارد و چنگال پلاستیکی یکبار مصرف ، یک گزینه کارد و چنگال قابل کمپوست است. این ظروف از ماده ای تشکیل شده است که به راحتی تجزیه می شود ، در درجه اول شکر ذرت که به طور خاص تصفیه شده است. این ظروف مزایا و معایب خاص خود را دارند ، زیرا در بیشتر مناطق ، شرکت های بازیافت آمادگی پردازش آنها را ندارند. افراد می توانند آنها را به سطل های کمپوست خود اضافه کنند. با رطوبت و هوا کافی ، کارد و چنگال قابل جمع شدن به راحتی می تواند تخریب شود. اگر ظروف قابل شستشو به درستی دفع نشوند ، به درستی تخریب نخواهند شد و تا زمانی که ظروف پلاستیکی بر پایه روغن کار می کنند ، دوام می آورند.

یک گزینه دیگر برای استفاده از کارد و چنگال پلاستیکی ، به ویژه برای استفاده شخصی ، خرید کارد و چنگال فلزی ارزان قیمت و استفاده مجدد از آن است. کارد و چنگال فروشی با تخفیف زیادی در بسیاری از فروشگاه های اقتصادی دارند. بیشتر خانوارها ماشین ظرفشویی اتوماتیک دارند و نظافت را نسبتاً ساده و سریع انجام می دهند.